Digital Signage (DOOH – Digital out-of-home) jest popularnie nazywany tak zwanym „cyfrowym wyjściem z domu”. Jest to niczym innym niż zastosowaniem nośników cyfrowym w zdalnym sposobie przekazywania treści oraz wiadomości. System ten cechuje bardzo wysoka automatyzacja oraz bezpieczeństwo. Możliwa jest także integracja poszczególnego oprogramowania z aplikacjami, które są bazami danych. System Digital Signage umożliwia także w pełni dostosowanie przekazu do aktualnych odbiorców, a także wymagań sytuacyjnych, co przekłada się na jego wysoką niezawodność.
W tworzeniu takich systemów wykorzystuje się szereg nowoczesnych i sprawdzonych technologii – od popularnych monitorów LCD, aż po dotykowe projektory czy specjalnie dedykowane do tego celu systemu holograficzne. Część z nich można znaleźć na http://tdcpolska.pl/rozwiazania-digital-signage/. Użyte technologie zależą przede wszystkim od danych potrzeb oraz kontekstu.
Niezwykłą zaletą Digital Signage jest przede wszystkim fakt, że wyświetlane komunikaty są w pełni zautomatyzowane. Przekłada się to na wysoką rzetelność oraz aktualność danych dla odbiorcy. Zdalny i automatyczny sposób zarządzania systemem pozwala także dostosować przekaz z dowolnej lokalizacji, co jest kolejnym bardzo ważnym jego walorem. Wśród zalet tego systemu należy wymienić również przede wszystkim bardzo wysoką szybkość publikacji (możliwość reagowania na różne wydarzenia i publikowania informacji w czasie rzeczywistym), a także elastyczność i szybkość ewentualnej zmiany. Wszystko to przy sporej oszczędności czasu i kosztów względem innych metod.
Dowiedz się więcej u producenta wyświetlaczy reklamowych – T D C Polska.