Jak przygotować udany spersonalizowany prezent dla kogoś bliskiego?

Jak przygotować udany spersonalizowany prezent dla kogoś bliskiego?
multitematyczny
Człowiek i styl
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Personalizowane prezenty to coraz popularniejsze rozwiązanie wśród bliskich sobie osób. Do ich stworzenia można wykorzystać zdjęcia rodzinne albo z partnerem. To doskonały pomysł dla osób, które cenią sobie więzi i chętnie przywołują miłe wspomnienia. Dziś ramka ze zdjęciami dalej sprawdzi się świetnie, ale na rynku jest znacznie więcej ciekawych propozycji, które pomogą podbić serce osoby obdarowywanej.

Ciekawe sposoby na stworzenie prezentu ze zdjęcia

Zdjęcia można dziś nadrukować na wszystko, ale kolejny kubek do kolekcji niekonieczne wywoła prawdziwy uśmiech na twarzy drugiej osoby. Zamiast dziwnych gadżetów zdecydowanie lepiej sprawdzą się fotoksiążki albo kalendarze z rodzinnymi zdjęciami. To idealny pomysł na prezent na zakończenie roku szkolnego dla nauczyciela, starszego członka rodziny albo osób mieszkających daleko, z którymi rzadko się widuje. Kalendarze to praktyczna forma tego rozwiązania, na pewno posłuży człowiekowi, który go dostanie, a do tego co miesiąc przywoła inne miłe wspomnienie.

Niecodziennym, ale bardzo ciekawym rozwiązaniem są zdjęcia nadrukowane na puzzle. W drukarniach takich jak np. https://fotobum.pl/kategoria/198-fotopuzzle-ze-zdjeciem można dowolnie dobrać zdjęcie i podarować go bliskiej osobie. Dzięki takiej formie nie wie ona, co dokładnie znajduje się na obrazku. To propozycja nie tylko dla fanów układanek, ale także tych członków rodziny, na których tradycyjne albumy nie robią już wrażenia. Puzzle ze zdjęcia będą doskonałą rozrywką na długie, deszczowe wieczory.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Co to jest marketing afiliacyjny? Czym jest reklama kontekstowa? Wyjaśniamy
Co to jest marketing afiliacyjny? Czym jest reklama kontekstowa? Wyjaśniamy
Co to jest marketing afiliacyjny? To pytanie prawdopodobnie zadawała sobie niejedna osoba. Stanowi on formę „reklamy opartej na wydajności”, w […]
Ostatnie wpisy