Pierwszym krokiem do stworzenia kampanii reklamowej jest zapoznanie klienta z marką. Pomysłem na jego zrealizowanie może być billboard w środku miasta czy krótka reklama w social mediach. Kolejnym krokiem jest skategoryzowanie produktu do konkretnej grupy. Aby osiągnąć ten cel, warto stworzyć hasła reklamowe, które wskażą na użyteczność produktu. To etap, kiedy należy podjąć bardziej zdecydowane kroki, aby przekonać do siebie klienta. Później należy podjąć działania, które mają na celu to, aby klient polubił produkt poprzez tworzenie pozytywnych konotacji.
Jeśli klient polubił markę lub choćby ma z nią korzystne skojarzenia, może chętniej nabyć produkt. To najlepszy moment, aby przejść do bezpośredniego wpływu na decyzję zakupową, stosując między innymi chwytliwe hasła: „Kup teraz”, „ostatnie sztuki”. Po zakupie należy sprawić, aby klient chętnie wracał. Konsekwentna strategia marketingowa utrzymuje stały poziom lojalnych klientów, ale również napływ nowych. W ten sposób marka zyskuje ugruntowaną pozycję na rynku. Jeśli nie wiemy, jak zaplanować taką strategię, to powinniśmy zlecić to profesjonalistom. Ich ofertę będziemy mogli znaleźć m.in. na stronie internetowej https://raczynska.com/kompleksowa-obsluga-kampanii-reklamowych/.