Klienci to osoby, które bardzo łatwo przyzwyczajają się do swoich ulubionych miejsc w sklepie. Niektórzy z nich obchodzą sklep w kolejności, w której sobie zaplanowali i wybierają do koszyka tylko rzeczy z listy zakupów. Inni zaś, poruszają się po nim dość spontanicznie. Nic dziwnego więc, że jako sprzedawca trzeba użyć kreatywnych metod, by zwrócić uwagę klienta na przykład w stronę nowych produktów w ofercie.
Jednym z lepszych sposobów na zwrócenie uwagi klienta na nowy produkt bez wątpienia są kartonowe postacie. Mogą one kierować kupujących do odwiedzenia właściwych działów. Jest to niedroga, a zarazem bardzo skuteczna metoda na zwiększenie sprzedaży w sklepie stacjonarnym. Warto się nią zainteresować.
Można także powiesić przyciągające wzrok banery, na których w ciekawy sposób zostanie przedstawiony najnowszy asortyment. Wybór opcji jest dowolny. Wszystko zależy od naszej kreatywności oraz miejsca, w którym prowadzona jest sprzedaż. inną metodą, także bardzo popularną, jest reklamowanie się w internecie, na przykład w mediach społecznościowych.