W branży marketingowej istnieje wiele metod reklam. Ulotki czy plakat z czasem odchodzą od produktów reklamowych. Coraz częściej możemy zobaczyć roll-upy, czyli przenośny nośnik – stojak graficzny, służący najczęściej do uzupełnienia stoiska reklamowego lub wystawowego (sprawdź ofertę: “rollup 150×200”). Składa się on z specjalnej tak zwanej kasety rolującej z aluminiowego materiału, posiada mechanizm napinający – wciągnik oraz listwy zaciskowej. Z kasety rozwija się płachta materiału wzniesiona ku górze na wciągniku kończąca listwą zaciskową. Reklama drukowana jest na specjalnym materiale takim jak frontlicie lub block out’cie. Zaletami tego produktu jest szybki montaż, bezpieczny transport, niewielka waga,a w każdej chwili można wymienić reklamę oraz trwałość i odporność na uszkodzenia.
Sprawdzają się praktycznie wszędzie, najczęściej w miejscach, gdzie szybko trzeba zrobić reklamę, są zauważalne i efektowne. Świetnie nadają się na wszystkie spotkania biznesowe, czy też szkolenia kadr pracowniczych, a z pewnością doskonale prezentują się na różnego rodzaju promocjach. Roll-up jest na tyle przejrzysty, że pozwala zapamiętać potencjalnemu klientowi najważniejsze informacje umieszczone w reklamie, także w razie potrzeby dane kontaktowe.
Cena takiego roll-upu waha się do 200 zł. Zależy to od kilku czynników: projekt graficzny, sam wydruk oraz kasta z mechanizmem i stelażem. Dodatkowo pamiętajmy, że raz inwestujemy, a używać możemy wielokrotnie.
Trzeba przyznać, że roll-upy stały się bardziej popularne niż tradycyjne ulotki, gdyż prezentują się atrakcyjnością, pomysłowością, elegancją oraz ładnym materiałem na drukowym. Można powiedzieć, że na dzień dzisiejszy jest to najpopularniejsza forma reklamy.
Bogaty wybór akcesoriów znajdziesz na przykład w sklepie internetowym art-reklamowe.pl.
Szukasz szablonu malarskiego do druku? Sprawdź ofertę sklepu!